.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم عزل و نصب های جریان خاص ؛
برکناری یک مدیر ارزشی در شمال کشور
گر چه پیش از این اخباری از حذف فرمانداران ارزشی توسط جریان خاص و منصوب شدن افراد وابسته به این جریان در استانداری ها و فرمانداری ها انتشار یافت، اما این بار این جریان با فشار بر روی استاندار ...
برکناری یک مدیر ارزشی در شمال کشور

موسی الرضا بخشی که به مدت چهار سال به عنوان مدیر کل دفتر روستایی استانداری گلستان مشغول به خدمت بود ، چند روز گذشته از سمت خود بر کنار شد.

گر چه پیش از این اخباری از حذف فرمانداران ارزشی توسط جریان خاص و منصوب شدن افراد وابسته به این جریان در استانداری ها و فرمانداری ها انتشار یافت، اما این بار این جریان با فشار بر روی استاندار گلستان باعث تغییر این مدیر ارزشی در حوزه ستادی استانداری گلستان گردید.

به گزارش شمال نیوز ،وی عضو سابق سپاه و از جانبازان جنگ تحمیلی و پیش از این مدت هشت سال شهردار بندرگز بوده که با خدمت در حوزه های مختلف استانداری گلستان از شناخت خوبی نسبت به فضای این استان برخوردار بوده است.

حال با توجه به اینکه وزارت کشور در بخشنامه ای موکدا" از استانداران خواسته از اینگونه تغییر و تحولات سئوال برانگیز خودداری کنند باید دید که با توجه به این مسئله چه مرجعی باعث فشار بر استاندار گلستان شده که این تغییر در آستانه انتخابات مجلس نهم در این استان صورت گرفته است؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1390
این جریان انحرافی دارند همه جا رسوخ میکنند همین چند ماه گدشته دونفر از این استان وابسته به این این جریان در تهران نفوذ کرده اند
mehran.3k96 24 آذر 1390
سلام علیکم. این مدیر ارزشی چندکلاس سواد دا.شت. واکنون چقدر سرمایه دارد.؟؟
علی شیخ ویسی 24 آذر 1390
تا زمانی که استاندار و مدیران غیر بومی در استان وجود دارد این کار ادامه دارد!!!!!
رضايي 24 آذر 1390
من يك كارمند استانداري هستم اصلا رفتن اين اقا ربطي به جريان انحرافي نداره ايشون بخاطر اينكه الت دست نمايندها شده بود ودهياران وشوراها را به كانديدهاي خاصي دعوت ميكرد توسط حراست بركنار شد وجالب بدانيد جاي ايشون معاون فرماندار ازاد شهر كه بومي استان هست امده
علی 24 آذر 1390
با سلام ایکاش و ایکاش ما انسانها در آنچه که می گوئیم ذره ای انصاف داشته و آنرا رعایت می کردیمبدلایل زیر که عرض خواهم کرد:

1-آقای بخشی عزیز بعد از سی و اندی سال خدمت شایسته به افتخار بازنشستگی نائل شدند.
2-جانشین ایشان آقای نوروزی از بچه های اصولگرا-اهل استان گلستان و با سوابق مدیریتی خوب که آخرین سمت ایشان معاونت فرمانداری آزادشهر بوده.

3-با شناختی که از استاندار ولائی
داریم کسی نیست که به هیچ قیمت حاضر شود با جریان انحرافی معا مله کند و یا خطی بگیرد.
احمدي 24 آذر 1390
واقعا از اين تيتر شما ناراحت شدم اقا جواب خدا را چي ميدين چرا شما ايشون را نشناخته قهرمان ميسازين بخدا بركناري ايشون ربطي به جريان انحرافي وغيره نداره اقلا يك خبرنگار تون بفرستين به بندر گز مردم به شما واقعيت ميگن
لكزايي 24 آذر 1390
از اين به بعد اگر سوپور شهر داري هم بركنار بشه ربطش ميدن به جريان انحرافي
كريمي 24 آذر 1390
خداييش اين جريان انحرافي هم حكايتي شده تا مديري بعلتي اخراج ميشه خودش ميچسبونه به اين جريان كه مخالف من است.. اخه يكي نميگه جريان انحرافي چه ربطي به بركناري يگ مدير كل جز داره
عبدي 24 آذر 1390
درآب منطقه اي مازندران نيز خبرهاي بهتري هست
محمدی 24 آذر 1390
برادر بزرگوار بومی هایمان هم قوی نیستن. اخه کسی را نداریم.
علی 24 آذر 1390
با سلام چرا نظری که حقیر در رابطه با متن بالا و انصاف دادم نیاوردید؟معلوم هست شما هم ...
یک فرد آگاه 24 آذر 1390
آقای موسی الرضا بخشی را همه در غرب استان گلستان و طی چند سال اخیر که در سمت مدیر کل امور روستایی فعالیت داشته در کل استان به خوبی می شناسند.
مدیری توانمند ، ولایتمدار ، یادگار هشت سال دفاع مقدس ، مشرف بر امورات جاری استان به خصوص در بخش مدیریت شهری و روستایی و در مجموع مدیری که مدارج ترقی را پله به پله در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیمود و هم اکنون به همین راحتی و با فشار های خاص افراد معلوم الحال ، باید این همه تجربه گرانبها را که نظام سرمایه گذاری کرده است از دست رفته ببینیم.
فقط خدا می داند که این مسائل و فشارها آن هم نزدیک به انتخابات مجلس نهم تا کی ادامه خواهد داشت.
اما مطمئنا ما مردم آگاه به مسایل روز و بیداری داریم که این گونه نقشه های شوم را نقش بر آب خواهند کرد.
مهدی 24 آذر 1390
سلام
واقعا چنین عزل و نصب هایی آن هم در زمان نزدیک به انتخابات تنها به خاطر اعمال فشارهای سیاسی است که باعث می شود مدیران کارآمد و باتجربه ای مانند آقای بخشی که موهایش را در آسیاب این نظام سپید کرده و تمام زندگی اش را وقف خدمت به مردم نموده است ، با این حالت نامناسب جابجا شوند.
ملت ایران چنین کارهایی را مانند جابجایی وزیر امور خارجه جناب آقای دکتر متکی که در یک حرکت کاملا غیر دیپلماتیک و نابخردانه و در زمانی که در سفر خارج از کشور بود فراموش نمی کند.
نا شناس 24 آذر 1390
اااه استاندار عیر بومی برای گیلانیا خوبه ! ولی برای شما ها بده ؟؟!! بابا خیلی با وجدانین!
ایزدی از ساری 24 آذر 1390
بسمه تعالی استاندار بالاترین مرجع تصمیم گیرنده استان است و استاندار گلستان یک جوان بسیار خوشفکر است .اوست که خوب تدبیر دارد .درود بر استاندار خوب و با نشاط
نا شناس 24 آذر 1390
ازاستاندار ولايتمدار استان خاهشمنديم كه فكري هم براي مديراني كه بيت المال را به يغما بردند و هم اكنون نيز با نزديك شدن به نزديكان استاندار محترم مصونبت پيدا كردند بفرمايند
نا شناس 24 آذر 1390
ازاستاندارولايتمداراستان خواهش ميكنيم فكري هم براي مديراني كه بيت المال را به يغما بردند وهم اكنون با نزديك شدن به نزديكان استاندارمحترم مصونيت پيدا كردند نيز بفرمايند
نا شناس 24 آذر 1390
مدیر کمیته ... در مازندران سنگ لیدر جریان انحرافی رو زیاد به سینه میزنه
جواد لیوانی 24 آذر 1390
دوستان شمال نیوز دیگه حکایت این جریان انحرافی داره میشه سریال دایی جان ناپلون که مرده میگفت ای هندونه میگفتن کار انگلیسیهاست.اخه داداش من این بخشی با مدرک دیپلم که با پست کارگری خلاف قانون محاسبات کشور وفقط بدلیل حمایت متکی قریب 5 سال مدیر کل بود با کلی تخلف مالی واداری این اقای قناعت جابجاش کرد .خداییش برو تو خود بندر گز ببین چند در صد مردم از این جابجایی خوشحالن.
ناله 24 آذر 1390
آقای شمال چرا به عزل مدیران ارزشی توی استان مازندران توجه نکردی و فقط به گلستان گیر دادی. توی همین دانشگاه کشاورزی ساری کسی را که سال ها توی سپاه و جهاد و دانشگاه مدیر ارزشی بوده را کنار گذاشتند و آقای رئیس دانشگاه را دربست در خدمت خودش قرار داده ولی کسی نمی گه بالای چشم این آقا رئیس ابرو داره. آقای شمال نیوز کمی هم به همین استان بپرداز.
نا شناس 24 آذر 1390
دور بر حزب الله --- حزب الله هم الغالبون---- اين را جريان انحرافي بايد بداند
نا شناس 24 آذر 1390
... همین مشایی مازندرانی ایران را خواهد گرفت البته اگر شما .... گول. تهرانیها و اصفهانیها را نخورید
نا شناس 24 آذر 1390
ما یقین داریم ،
استاندار محترم تصمیم الهی می گیرد.برخی مسئولین تمام سعی شان بجای خدمت به مردم از دهیاران در خواست کمک انتخاباتی به کاندید را می کردند.
محسني 26 آذر 1390
داداش بخشي تو اينهمه خاطرخواه داشتي وما بندر گزيها نميدونستيم..عجب پيامهاي اتشيني برات دادن دستشون درد نكنه.
مريم 28 آذر 1390
سلام
آفرين بر شما اقاي شمال نيوز انصافت كجاست برو توي روستاها بررسي كن از مردم ، دهياران؛ بخشداران و....... بپرس اين آقاي بخشي قهرمان شما چطوري كار ميكرده!آقاي مدير كل با مدرك ديپلم!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.